UWV klanttevredenheidsonderzoek in 2016

Overig Sociale Zaken & Werkgelegenheid Tevredenheidsonderzoek UWV Klanttevredenheid

Re-integratiebedrijven die trajecten uitvoeren in opdracht van UWV wordt gevraagd om jaarlijks de kwaliteit van werken aan te tonen. Dat kan op twee manieren: door middel van een keurmerk of door middel van periodiek onderzoek volgens UWV kwaliteitseisen. Het periodiek onderzoek bestaat uit schriftelijk klanttevredenheidsonderzoek (even jaren, zoals in 2016) en een klantenaudit (oneven jaren). Met een keurmerk wordt een deel van de zorg uit handen genomen, maar daaraan zijn wel behoorlijke kosten verbonden. Veel bedrijven kiezen er daarom voor om het onderzoek periodiek te laten uitvoeren door een onderzoeksbureau. Het klanttevredenheidsonderzoek over meetjaar 2015 dient in de eerste helft van 2016 te worden uitgevoerd. De resultaten moeten uiterlijk 1 juli ontvangen zijn door het UWV.

Ipso Facto voldoet aan de eisen die UWV stelt aan uitvoerders van klantenonderzoeken. Indien u komend jaar te maken krijgt met kwaliteitseisen vanuit UWV helpen wij u graag. Wij rekenen scherpe tarieven voor klanttevredenheidsonderzoek en klantenaudits, waardoor u een substantiële kostenbesparing kunt realiseren op uw kwaliteitsmanagement. Indien u meer wilt weten over onze werkwijze of de kosten van UWV klantenonderzoek, neem dan vrijblijvend contact met ons op via e-mail of telefoon . Voor meer informatie over UWV kwaliteitsmanagement verwijzen wij u door naar de UWV website.

Comments are closed.